vrijdag 25 mei 2012

Hilde De Baerdemaeker binnenkort te zien in 'Familie'



Dit najaar zal Hilde De Baerdemaeker te zien zijn in 'Familie'. Ze neemt de rol van Liesbeth voor haar rekening en vormt daarmee in de reeks een koppel met Roel Vanderstukken. Eerder deze week raakte al bekend dat Sandrine André binnenkort de rol van Veronique Van den Bossche overneemt van Anne Somers.

Het is niet de eerste keer dat Hilde De Baerdemaeker en Roel Vanderstukken samenwerken in een televisieserie, denk maar aan de telenovelle ‘Louislouise’. Hilde veroverde met haar rol als Louise De Roover niet alleen de harten van veel televisiekijkers, ze werd voor deze titelrol ook bekroond met de Vlaamse Televisie Ster 2009 voor de Beste Actrice. Daarnaast had zij grote rollen en gastoptredens in series als ‘Team Spirit, ‘Halleluja’, ‘Zone Stad’, ‘Sedes en Belli’, enz. De bioscoopbezoekers zagen haar ook aan het werk in de films ‘Alias’, ‘Team Spirit II’, ‘De Zaak Alzheimer’, ‘Buitenspel’ en ‘Dossier K’. Ook in het theater is Hilde actief. 

Hilde De Baerdemaeker heeft alvast veel zin om het ‘Familie’-avontuur aan te gaan, hoewel zij ook nog druk aan het draaien is op de set van ‘Aspe’. “Het zal de komende maanden inderdaad hectisch worden, maar ik zal als actrice mijn creatief ei goed kwijt kunnen omdat ik in beide producties totaal verschillende personages neerzet. Ik heb deze rol in ‘Familie’ ook toegezegd omdat ik geloof in de toekomstplannen van het creative team van de serie. En uiteraard omdat het altijd fijn samenwerken is met Roel Vanderstukken. Laat de ‘Familie’-scenario’s dus maar komen.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten