woensdag 23 mei 2012

Martine Jonckheere breekt schouder na val van paard



Martine Jonckheere moet vandaag (22/05/2012) onder het mes. De 'Familie'-actrice brak haar schouder toen ze tijdens een rijles van haar paard viel. Ze kan tot zes weken buiten strijd zijn, zo melden onze collega's van Het Laatste Nieuws. 

"Gelukkige hadden we net de finale van het seizoen van 'Familie' opgenomen. Ik had net mijn baas aan de lijn en ik had medelijden met hem. Het hele opnameschema is nu in de war gestuurd. Normaal werd ik vandaag terug op de set verwacht". 

"Het ongeval zal op één of andere manier in het scenario verwerkt moeten worden". Haar liefde voor paarden is door het ongeval niet bekoeld, onderstreept Jonckheere. "Mijn liefde voor die dieren is te groot. Zodra ik kan, kruip ik weer in het zadel".


Bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten