vrijdag 29 juni 2012

Actrice Anne Somers gaat weer naar school

Anne Somers kondigde plots haar vertrek bij de soap Familie aan. Veronique Van Den Bossche wordt sinds midden mei gespeeld door Sandrine André. "Ik heb haar niet zelf ontmoet, maar ik ben er zeker van dat ze het goed gaat doen."


"Ik heb deze beslissing samen met de makers van Familie genomen. Dit was het juiste moment om de stap te zetten en er gaat nu een waaier van mogelijkheden open. Ik wil blijven acteren en ik heb al castings gedaan. Misschien ga ik ook wel achter de schermen werken. Volgend jaar wil ik alvast opnieuw naar school om lessen drama of kunstgeschiedenis te geven. Nu heb ik meer tijd gehad om mijn kinderen Andreas en Mathilde te steunen tijdens de examens. Vroeger kon ik dat soms moeilijk combineren. Wat mijn kinderen ervan vinden dat ik wegga bij Familie? Andreas is veertien: die kijkt naar series als Bones of CSI. Op zo'n leeftijd is een soap niet echt cool. En Mathilde kijkt naar Thuis, zo erg zal ze het wel niet vinden", aldus Somers in een krant van Corelio. 

In het interview onderaan legt ze uit hoe het voelt de grootste Familie van Vlaanderen te verlaten:





Bron

Geen opmerkingen:

Een reactie posten