woensdag 18 januari 2012

Sandrine André en Roel Vanderstukken worden koppel in 'Familie'

De kijkers van de VTM-soap Familie maken de komende maanden kennis met verschillende nieuwe personages. In het najaar zullen ook Sandrine André en Roel Vanderstukken hun opwachting maken.

Het eerste nieuwe personage in Familie duikt volgende week al op. Priske Dehandschutter gaat dan aan de slag als maître Jana in de KomEet. In februari zal Deborah Deridder te pas en te onpas binnenvallen in het restaurant. In maart zal Mitta Van der Maat het leven van Dré op zijn kop zetten en ik april maakt Christel Domen haar opwachting als de ex-partner van Dirk. Ook Sandrine André en Roel Vanderstukken staan binnenkort op de set van Familie. Zij staren over enkele maanden met de opnames en zullen volgend najaar te zien zijn op televisie. Sandrine en Roel zullen hun opwachting gaan maken als een echtpaar.

Beide acteurs kijken er alvast naar uit. ‘Vorig jaar heb ik de mensen bij Studio-A (het productiehuis dat ook ‘Familie’ maakt nvdr.) goed leren kennen toen ik heb meegewerkt aan het zevende seizoen van de politieserie Zone Stad’, vertelt Sandrine André. ‘Die samenwerking was zodanig prettig dat ik er graag een vervolg aan brei met deze rol in Familie. Bovendien is het een leuk vooruitzicht om terug samen te werken met Roel, met wie ik enkele jaren geleden te zien was in Wittekerke’.

Ook Roel Vanderstukken is blij dat hij het team van Familie mag versterken. ‘De reeks heeft na 20 jaar standhouden zijn kracht wel bewezen. Het wordt een blij weerzien met het breedste publiek van het land. Ook de hereniging met Sandrina maakt dat ik meer dan zin heb om er aan te beginnen’, aldus Roel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten