woensdag 27 mei 2015

'Zatte Rita' heeft spijt van beslissing: 'Ik wil terug naar 'Familie'!'

'Zatte Rita' heeft spijt van beslissing: 'Ik wil terug naar 'Familie'!'

Jacky Lafon heeft spijt van haar vertrek uit 'Familie'. 'Stilzitten doe ik voorlopig nog niet', zegt ze in TV-Familie. 'Maar ik krijg nog altijd een krop in de keel wanneer ik terugdenk aan mijn laatste dag op de set.'
24 Seizoenen lang was Lafon elke weekdag te bewonderen in 'Familie' op VTM. Tot enkele maanden geleden, want toen vertrok 'zatte Rita' - zoals haar personage algemeen genoemd werd - op cruise.
'Ik mis nog elke dag de verwennerij, de collega's en de vriendschap. We hadden zo'n hechte band allemaal: het voelde echt aan als familie', zegt ze in het weekblad. 'Het afscheid is enorm hard geweest. Dat durf ik gerust toe te geven. Ik kan het onmogelijk loslaten. Ik denk nog zo vaak aan de mooie periodes die ik er beleefd heb. Die momenten koester ik.'
Jacky Lafon kijkt er naar eigen zeggen naar uit om nog eens op de set te staan als Rita. 'Ik denk weleens terug aan al die dagen dat ik met m'n wagen in de file stond naar de set. Wel, ik zou graag nog eens in de file staan. Natuurlijk zal ik af en toe nog in 'Familie' opduiken. Al is dat natuurlijk niet hetzelfde als dagelijks naar de set rijden...'
'Jacky was zelf vragende partij om uit de reeks te stappen', laat de commerciële zender weten in een reactie. 'Een definitieve terugkeer van haar personage in de reeks is momenteel dus niet aan de orde.'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten